Cześć! Zapraszamy na naszego bloga!

Cześć! Zapraszamy na naszego bloga!

niedziela, 22 czerwca 2014

                                                               ,, Pierwszy dzień lata''
                                                         '' Niedziela, 22.06.2014.rok''
Cześć! Jestem Klaudia, mam 12 lat i pochodzę z województwa pomorskiego. Jak już się domyśliliście jestem blondynką i jestem bardzo szalona, jednak niedługo zobaczycie, że to wada. Lubię adminować, w tym mam kilkuletnie doświadczenie lecz w blogowaniu żadnego nie posiadam. Jednak to właściwie prawie to samo, ponieważ też się pisze. Ja byłam adminką, np. na facebooku czy twitterze. Mam nadzieję, że dość szybko zbiorę czytelników. Moja stronka będzie trochę o modzie, a trochę o moim życiu, a m.i.n o kolorach włosów, farbach, kosmetykach itp. Zaraz zacznę, bo tego na razie nie nazywajmy postem czy wpisem.
                                                  Autor : Szalona Blondynka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz